loading...
سایتی برای تمام سنین www.wweraw.rozblog.com
محمد جواد رحیمی پور بازدید : 659 جمعه 29 بهمن 1389 نظرات (0)

مسابقات کشتی کج جدید دبلیو دبلیو ای سوپراستارز 17 فوریه 2011 :

در دبلیو دبلیو ای سوپراستارز این هفته که در تاریخ 17 فوریه 2011 برگزار گردید ، 3 مسابقات برگزار شد که در اولین مسابقه کریس مسترز (Chris Masters) درمقابل تیلر رکس (Tyler Reks) قرار گرفت. در مسابقه دوم تیم یوسوز (The Usos) درمقابل یوشی تاتسو (Yoshi Tatsu) و دیوید هارت اسمیت (David Hart Smith) قرار گرفتند. در مسابقه سوم سانتینو مارلا (Santino Marella) و ولادمیر کازلاو (Vladimir Kozlov) درمقابل زاک رایدر (Zack Ryder) و پریمو (Primo) قرار گرفت. جهت مشاهده و دریافت تصاویر و عکس های مسابقات دبلیو دبلیو ای سوپراستارز 17 فوریه 2011 می توانید از آدرس وب ها و سایت هایی که در ادامه مطلب قرار دارد

محمد جواد رحیمی پور بازدید : 329 جمعه 15 بهمن 1389 نظرات (0)

---------------------------------

مسابقات کشتی کج جدید دبلیو دبلیو ای سوپراستارز 3 فوریه 2011 :

در دبلیو دبلیو ای سوپراستارز این هفته که در تاریخ 3 فوریه 2011 برگزار گردید ، 3 مسابقات برگزار شد که در اولین مسابقه و در یک تگ تیم مچ یوشی تاتسو و دیوید هارت اسمیت درمقابل زاک رایدر و پریمو قرار گرفتند. در مسابقه دوم تامینا درمقابل ملینا قرار گرفتو درمسابقه سوم که یک مسابقه تگ تیم بود ، جی تی جی و ترنت بارتا درمقابل تیلر رکس و کورت هاکینز قرار گرفتند. جهت مشاهده و دریافت تصاویر و عکس های مسابقات دبلیو دبلیو ای سوپراستارز 3 فوریه 2011 می توانید از آدرس وب ها و سایت هایی که در منبع قرار دارد استفاده نمایید

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

محمد جواد رحیمی پور بازدید : 354 دوشنبه 04 بهمن 1389 نظرات (0)

---------------------------------

نتایج دبلیو دبلیو ای سوپراستاز به تاریخ 20 ژانویه 2011 :

1-جی تی جی در برابر چاوو گررو

این بازی اولین بازی شوی امشب بود که در آن دو سوپراستار به نام های چاوو و جی تی جی از اسمکدان در مقابل هم قرار گرفتند . چاوو در ماه جولای 2010 توانسته بود جی تی جی را در 2 شوی سوپراستارز شکست دهد.به همبن دلیل جی تی جی برای انتقام این شکست  وارد رینگ شده بود . او بازی را خیلی خوب پیش برد وپس از انجام ماگ شات و شوت اوت تواسنت با پین کردن چاوو پیروز این مسابقه شود.

برنده مسابقه : جی تی جی

2-کریس مسترزدر مقابل کرت هاکینز

در بازی دوم نیز دو سوپراستار از اسمکدان مقابل هم قرار گرفتند . این دو سوپراستار مسترز و هاکینز بودند . دو هفته پیش بود که مسترز توانسته بود هاکینز را در شوی س.پراستارز شکست دهد .پس از وارد شدن هر دو استار به رینگ بازی آغاز شد . مسترز کنترل بازی رو در اختیار گرفت و در نهایت توانست با اجرای مستر لاک و پین کردن هاکینز برنده مسابقه شود.

برنده مسابقه : کریس مسترز

3-زک رایدر و پریمو در مقابل دیوید هارت اسمیت و درن یانگ

در بازی سوم سوپراستاران برند راء در مقابل هم قرار گرفتند . در این مسابقه زک رایدر که میتوان گفت هیچ دوستی در کمپانی ندارد با پریمو تگ شدند تا در مقابل اسمیت و یانگ قرار بگیرند . در این مسابقه رایدر و پریمو خیلی خوب عمل کردند و توانستند بعد از ، از پای درآوردن اسمیت و انجام دادن چند حرکت تیمی روی یانگ پیروزی را نسیب خود کنند.

برنده مسابقه : زک رایدر و پریمو

4-یوشی تاتسو در مقابل تایسن کید

در مین ایونت امشب یوشی تاتسو استار ژاپنی کمپانی در مقابل تایسن کید استار کانادایی کمپانی قرار گرفت . این بازی نیز از برند راء برگزار میشد . بعد از اینکه کید دوستی خود را با اسمیت بهم زد نشان داد که میتواند عملکرد بهتری داشته باشد . او در باز عملکرد خوبی داشت و در نهایت میخواست شارپ شوتر را بر روی تاتسو انجام دهد و لی در یک سهل انگاری تاتسو با رول آپ کید توانست برنده مسابقه شود که در همین جا شوی سوپراستارز این هفته به پایان میرسه .

برنده مسابقه : یوشی تاتسو

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

محمد جواد رحیمی پور بازدید : 401 شنبه 18 دی 1389 نظرات (0)

 

---------------------------------

مسابقات کشتی کج جدید دبلیو دبلیو ای سوپراستارز این هفته

در دبلیو دبلیو ای سوپراستارز این هفته که در تاریخ 6 ژانویه 2011 برگزار گردید ، مسابقات مختلفی انجام شد. مسابقاتی که در دبلیو دبلیو ای سوپراستارز این هفته برگزار گردید:

در مسابقه اول کریس مسترز در مقابل کورت هاکینز قرار گرفت. در مسابقه دوم جی تی جی در مقابل تیلر رکس قرار گرفت. در مسابقه سوم یوشی تاتسو در مقابل زاک رایدر قرار گرفت. در مسابقه چهارم و در یک تگ تیم مچ ، مارک هنری و دنیل برایان در مقابل تایسون کید و تد دیبیاسی قرار گرفتند. جهت دریافت مسابقات دبلیو دبلیو ای سوپراستارز  6 ژانویه 2011 می توانید از آدرس وب ها و سایت هایی که در منبع قرار دارد استفاده نمایید.

نتایج مسابقات کشتی کج جدید که در دبلیو دبلیو ای سوپراستارز این هفته برگزار گردید:

مسابقه اول: کریس مسترز در مقابل کورت هاکینز ...................... برنده مسابقه: کریس مسترز

مسابقه دوم: جی تی جی در مقابل تیلر رکس .......................... برنده مسابقه: تیلر رکس

مسابقه سوم: یوشی تاتسو در مقابل زاک رایدر ....................... برنده مسابقه: یوشی تاتسو

مسابقه چهارم: تگ تیم مچ  ............................................. برنده مسابقه: تایسون کید و تد دیبیاسی

برای دانلود کلیک کنید

لینک دانلود

۵۴ قطعه عکس

درباره ما
Profile Pic
این وبلاگ در نظر دارد انواع عکس های ورزشی کشتی کج همینطور انواع فیلم ها را برای شما در وبلاگ قرار دهد. با تشکر مدیر وبلاگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 416
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 327
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 1,116
  • باردید دیروز : 43
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,375
  • بازدید ماه : 2,444
  • بازدید سال : 20,892
  • بازدید کلی : 789,812
  • کدهای اختصاصی