loading...
سایتی برای تمام سنین www.wweraw.rozblog.com
محمد جواد رحیمی پور بازدید : 5776 جمعه 13 اسفند 1389 نظرات (2)

WWE.SmackDown.vs .RAW .2011 www.kingsdl.com  دانلود بازی WWE.SmackDown.vs.RAW.2011


نام بازی : WWE.SmackDown.vs.RAW.2011

سال انتشار : 2011

توسعه یافته توسط: Yuke’s

منتشر شده توسط : THQ

ژانر : Professional wrestlingFighting

امکان بازی بصورت : Single player – Multiplayer – Multiplayer online

رتبه ها :  BBFC: 15 | ESRB: T

فرمت بازی : iso

جهت مشاهده گیم پلی و … اینجا کلیک کنید.

جهت دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید

محمد جواد رحیمی پور بازدید : 863 چهارشنبه 11 اسفند 1389 نظرات (1)

Camtasia Studio نام یک نرم افزار حرفه ای در زمینه فیلم برداری از دسکتاپ می باشد که به وسیله آن کاربران قادر به تصویر برداری از محیط هر نرم افزار و یا هر پنجره از سیستم خود می باشند . این نرم افزار از جهاتی با نرم افزارهای مشابه بسیار متفاوت است و از مهمترین این تفاوت ها می توان به بهینه سازی خودکار فایل های تصویری ضبط شده به منظور حجم کمتر و حفظ کیفیت اشاره نمود که این ویژگی به منظور قرار دادن فایل ها در اینترنت برای این نرم افزار در نظر گرفته شده است. همچنین به کمک این برنامه دیگر نیاز نیست تا کاربران برای آماده سازی تصاویر به منظور قرار دادن در وب سایت ها و یا دیگر برنامه ها از نرم افزارهای دیگر کمک بگیرند زیرا این برنامه تمام ابزار مورد نیاز در این زمینه را در اختیار کاربر قرار می دهد. کاربران قادر به ساخت یک برنامه پخش کننده تحت وب برای فایل تصویری خود می باشند و می توانند تصاویر را به صورت یک فایل در فرمت های فلش درون صفحات وب خود قرار دهند. این نرم افزار کاربردی محصولی از شرکت Techsmith می باشد.

 

TechSmith Camtasia Studio فیلم برداری از دسکتاپ با TechSmith Camtasia Studio 7.0.1 build 1957

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید...

محمد جواد رحیمی پور بازدید : 2028 چهارشنبه 11 اسفند 1389 نظرات (0)
dont-get-angry-2 (1).jpg
نام بازی: Dont Get Angry 2
پلتفورم : pc
ژانر:تخته /Board
سال انتشار: نامشخص
نوع  فایل : نامشخص
زبان: Eng
ناشر: نامشخص

حمایت توسط : نامشخص
درجه بندی سنی : E
قابلیت آنلاین:ندارد
سرانجام آن ها بازگشتند!!! در این لحظه قصد معرفی و ارائه بازی زیبای Dont Get Angry 2 را داریم.این بازی به عنوان برترین و موفق ترین بازی تخته میباشد که نسخه سه بعدی آن یا همان Dont Get Angry 2 هم اکنون از ساین بزرگ میهن دانلود قابل دریافت میباشد.این بازی یه بازی منچ ساده نمیباشد.برای اثبات این مدعا کافیست به عکس هایی که در ادامه مطلب قرار داده ایم توجه کنید.در این بازی شما بر خلاف عادت باید همراه با مهمات و تجهیزات گرم و سرد این بازی را به سرانجام برسانید.همیشه بر هم زدن عادت ها شیوه ای مناسب برای سازندگان بازی برای جذب مخاطبان و گیمر ها بوده است. بازی زیبا و سه بعدی Dont Get Angry 2 دارای یک گرافیک مطلوب میباشد.در حقیقت بازی از یک گرافیک فانتزی عالی برخوردار میباشد.حرکت دوربیت و محل قرار گیری آن در این بازی جریان بازی را به بهترین شیوه ممکن به نمایش میگذارد.از این لحاظ میگوییم این بازی با یک بازی منچ معمولی کاملا متفاوت میباشد که به عناون مثال شما با آوردن عدد 6 در پرتاب تاس این امتیاز به مشا داده میشود که با هواپیمای جنگی بر سر طرف مقابل خود خراب شوید!!!! این بازی دارای ویژگی های خاصی میباشد که در زیر به آن اشاره شده است:

1-قابلیت بازی تا 4 نفر
2-جزئیات سه بعدی خیره کننده
3-20 طرح مختلف از بازی (تخته)
4-گرافیک -صدا گذاری  و دوربین عالی

دانلود این بازی به همراه تعدادی پیش نمایش از محیط بازی در ادامه مطلب...
محمد جواد رحیمی پور بازدید : 700 چهارشنبه 11 اسفند 1389 نظرات (0)
 
TORCH-hamidhira.JPGیکی از مشکلاتی که گوشی های uiq دارند ، نداشتن امکان روشن نگه داشتن فلاش گوشی (چراغ قوه) است . امروز نرم افزاری را خدمت شما عزیزان معرفی خواهیم کرد که با کمک آن میتوانید این امکان را به گوشی خود اضافه کنید . زبان فارسی این برنامه ، داشتن حالات مختلف برای روشن نگاه داشتن فلاش و ... از دیگر خصوصیات این برنامه است .
برای دریافت به ادامه مطلب مراجعه کنید .
محمد جواد رحیمی پور بازدید : 3476 چهارشنبه 11 اسفند 1389 نظرات (1)

با توجه به نزدیک شدن به مسابقات رسلمنیا 27 در این مدت بعضی از رسلمنیاهای قبلی برای دانلود در سایت قرار داده خواهد شد

دانلود مسابقات رسلمنیا 22

WWE.WrestleMania.22



دانلود در ادامه مطلب..
محمد جواد رحیمی پور بازدید : 1258 سه شنبه 10 اسفند 1389 نظرات (2)

برای دانلود باید عضو سایت باشید

در دامه مطلب رمز وجود دارد که برای باز کردن رمز اول باید به مدیر وبلاگ در قسمت ایمیل بالای صفحه وبلاگ ایمیل بفرستید و در ان زکر کنید که می خولهید قهوه تلخ را دانلود کنید تا مدیر وبلاگ رمز را برای شما بفرستد

محمد جواد رحیمی پور بازدید : 414 سه شنبه 10 اسفند 1389 نظرات (0)

به چند نفر از دوستان قدیمی‌تان زنگ می‌زنید و قرار یک ورزش گروهی را پیشنهاد می‌کنید که می‌تواند شنا یا حتی بسکتبال باشد. خوشبختانه قرار جور می‌شود و چند ساعتی را به حرکت دادن عضلاتتان می‌گذرانید که مدتهاست هیچ کاری از آنها نکشیده‌اید . وقتی به خانه بر می‌گردید و دوش می‌گیرید تفریح و ورزش کم‌کم مزه خود را از دست داده و جایش را عضله دردی می گیرد که تکان خوردن را برایتان غیر قابل تحمل می کند.
خوب، شما به مشکلی دچار شده‌اید که هر کس هم جای شما بود گرفتارش می‌شد. مدتهای مدید عضلاتتان را کم تحرک بار آورده‌اید و اکنون انتظار دارید که با حرکتهای سنگینی که به یک باره به او تحمیل کرده‌اید بی‌صدا بنشیند؟

بهترین راه برایتان این بود که هر ورزش را به طور مداوم ادامه می‌دادید که دچار چنین شوک‌هایی نشوید اما در حال حاضر نیز تنها باید به فکر درمان عضله های دردناک و گرفته شما بود که راه رفتنتان را بسیار مشکل کرده‌اند به شکلی که انگار با یک کامیون تصادف کرده‌اید. تنها کاری که هم اکنون می‌توان کرد آن است که چند راه آسان را پیشنهاد بدهیم که شاید وضعیت دردتان بهتر شود و در ضمن بدانید که از این پس چطور ورزش کرده و با عضلاتتان کنار بیائید:

1 - توقف : اگر در حال ورزش کردن هستید و احساس می‌کنید که ماهیچه‌هایتان درد گرفته‌اند سعی نکنید آن را نادیده بگیرید. بایستید و ادامه ندهید. زیرا ممکن است به شدت آسیب ببینید.
2 - اگر احساس می‌کنید کار از کار گذشته و عضله شما به شدت گرفته است، عضله را بکشید و آن را محکم ماساژ دهید. اگر ماهیچه پشت پایتان گرفته است با یک دست آن را بکشید و با دست دیگر آن را ماساژ دهید حتما متوجه گرفتگی به شکل یک گره سفت شده زیر پوستتان می‌شوید آن را به سمت مخالف گرفتگی با دستانتان لمس کنید و بکشید.

3- مراقب باشید : اگر دچار گرفتگی عضله شده بودید و اکنون حالتان بهتر است فراموش نکنید چه دردی را تحمل کرده‌اید و به سرعت سراغ ورزش سنگین نروید. آرام آرام از نو شروع کنید.
4 - اگر می‌دانید که هنگام ورزش از ماهیچه‌هایتان بیش از حد کار کشیده‌اید بلافاصله یک دوش آب سرد بگیرید.
5 - گرفتگی را گرمش نکنید. ممکن است گذاشتن حوله داغ روی منطقه عضله گرفته احساس خوبی داشته باشد اما مطمئن باشید که بدترین کاری است که می‌توانید در حق خود انجام دهید. گرما دردتان را در محل بیشتر می‌کند و اگر اصرار دارید که آن را گرم کنید بیش از 20 دقیقه این کار را ادامه ندهید.
6 - کار دیگری که می توانید بکنید شوک دادن به محل است. 4 دقیقه گرم کردن محل و 1 دقیقه گذاشتن یخ پس از 4 روز جواب می‌دهد آن گاه می‌توانید دوش آب گرم بگیرید.
7 - خوردن مسکن‌هایی همچون ایبوپروفن می تواند به دردتان کمک کند و آن را کمی تسکین ببخشد.
8 - از کرم های گرم یا سرد کننده استفاده نکنید. آنچه که در داروخانه‌ها به عنوان کرم‌های ورزشی برای گرفتگی عضلات فروخته می شود به جز آنکه روی سطح پوستتان اثر بگذارد هیچ کاری برای عضله شما نمی‌کند و در ضمن ممکن است پوست شما به آنها حساسیت داشته باشد.
9 - حرکت کنید. وقتی عضله شما گرفته است سختترین کار برایتان تکان خوردن است اما بدانید که بسیار برایتان مفید است پس بلند شوید و به آرامی برای 20 دقیقه راه بروید.
10 - شنا کنید. یکی از راههای بسیار مفید شنا کردن است. آب سرد به عضله شما کمک بسیاری می‌کند و حرکت عضله در آب بسیار مفید است.
11 - معمولا پس از یک ورزش سنگین شما در ابتدا درد زیادی احساس نمی‌کنید و پس از دو روز دردتان بیشتر می‌شود. نترسید اوضاع عادی است.
12 - ماساژ دهید. معمولا ماساژ دادن عضلات گرفته به شما کمک خواهد کرد.
13 - اگر هوا سرد است حتما عضله گرفته را خوب بپوشانید.
14 - یکی از راههایی که معمولا به ورزشکاران توصیه می‌شود آن است که قبل از ورزش کردن نقاطی را که می‌دانند ممکن است دچار گرفتگی شود را بپوشانند. پوشیدن پوشاکی از نوع استرچ چسبان کمک زیادی می کند.
15 - حد خود را بدانید. شما خود بهتر می دانید که چه مقدار ورزش شما را از پا در خواهد آورد و درد برایتان ارمغان می‌آورد پس بدانید که چقدر فشار برای بدنتان کافی است.
16 - کلسیم کافی به بدنتان برسانید که گاهی اوقات گرفتگی‌ های زیاد به خاطر کمبود کلسیم است.
17 - در طول روز یک یا دو موز بخورید زیرا پتاسیم موجود در آن می تواند از گرفتگی‌ها جلوگیری کند.
18 - نوشیدن شیر و آب به مقدار زیاد در طول روز را فراموش نکنید.

محمد جواد رحیمی پور بازدید : 1088 سه شنبه 10 اسفند 1389 نظرات (0)
1the-history-channel-battle-for-the-pacific.jpg
نام بازی: The History Channel: Battle for the Pacific
پلتفورم : pc
ژانر:اکشن ماجراجویی
سال انتشار: December 3, 2007
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Eng
ناشر: Activision
توسعه یافته : Cauldron
درجه بندی سنی : T

اکثر بازی های شرکت Activision به سبک اکشن ماجراجویی میباشد.نمونه بارز آن بازی زیبای ندای وظیفه ..در واقع بهتر است بگوییم :نسخه های مختلف بازی ندای وظیفه...!!! .این باز مجدد ی بازی با همان سبک و سیاق برای شما عزیزان داریم.نام این بازی The History Channel: Battle for the Pacific میباشد و توسط شرکت Activision در سال 2007 منتشر و حمایت شد.این بازی به شدت شبیه بازی ندای وظیف 2 میباشد.حتی اسلحه های موجود در این دو بازی کاملا یکسان میباشد.بازی The History Channel: Battle for the Pacific به سبک اکشن ماجراجویی میباشد که از آن در سال 2007 به عنوان  معجزه ای در تاریخچه بازی های رایانه ای عنوان شد.البته درست نیست که این بازی را با بازی های سال 2010 و 2011 مقایسه کرد و حقیقتا در مقایسه این بازی با بازی های منتشر شده در سال 2007 میتوان رتبه خوبی را به آن داد.گرافیک بازی نسبتا مطلوب میباشد و به گرافیک بازی ندای وظیفه 2 نزدیک میباشد.اما دقت کنید تنوع مراحل و موضوعیت بازی به هیچ عنوان قابل مقایسه نمیباشد.گیم پلی بازی عالی بوده و همچنین صداگذاری بازی با توجه به سوابق این شرکت میتوان رتبه خوبی به آن داد.در کل کم و بیش سطح این بازی متوسط رو به بالا میباشد و علت آن نیز آمدن بازی هایی فوق العاده در سال های 2010 و 2011 میباشد.بازی به صورت گروهی انجام میشود و تعداد سلاح های موجود در این بازی از تعدد زیادی برخوردار میباشد و طراحی مناسب و واقع گرایانه ای دارد.
بازی The History Channel: Battle for the Pacific در فیلیپین - ایوجیما و مکان های دیگر رخ میدهد و نسبتا محیط بازی مناسب طراحی شده است.این بازیجالب است بدانید حتی نسخه کپی شده این بازی در سایت های خارجی به قیمت 57 دلار امریکا به فروش میرسد اما ما این بازی را به صورت اورجینال و کاملا رایگان و به صورت لینک های مستقیم دانلود در اختیار شما قرار داده ایم...
دانلود این بازی به همراه تعدادی عکس از محیط بازی در ادامه مطلب....
محمد جواد رحیمی پور بازدید : 877 سه شنبه 03 اسفند 1389 نظرات (0)
دانلود مسابقات راو به تاریخ 21 فوریه 2011 با فرمت های مختلف

WWE Monday Night Raw 14 february 2011 



دانلود با انواع فرمت ها در ادامه مطلب.....
محمد جواد رحیمی پور بازدید : 2969 سه شنبه 03 اسفند 1389 نظرات (2)
دانلود پی پر ویو الیمنیشن چمبر به تاریخ 20 فوریه 2011

WWE Elimination Chamber 20.2.2011 HDTV  Download

WWE Elimination Chamber 20.2.2011 Download

دانلود با فرمت های 3gp , avi . rmvb . mkv در ادامه مطلب..

محمد جواد رحیمی پور بازدید : 444 یکشنبه 01 اسفند 1389 نظرات (0)



علی دایی گفت: ‌نمایش هجومی دو تیم باعث شده بود كه امروز بازی زیبایی را از پرسپولیس و شاهین شاهد باشیم.


به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی دو بر یك تیمش مقابل شاهین بوشهر در هفته‌ی بیست و سوم لیگ برتر اظهار كرد: پیروزی مقابل شاهین را به هواداران پرسپولیس تبریك می‌گویم، هر دو تیم در این بازی برای برد به میان آمده بودند و تلاش آن‌ها در طول بازی نشان می‌داد كه می‌خواهند با سه امتیاز زمین را ترك كنند.

وی ادامه داد: به همین دلیل هیچ تیمی احتیاط نكرد و بازی بسیار زیبا دنبال شد. البته كیفیت بد زمین باعث شده بود كه بازی تا حدودی روند نامناسبی را به خود بگیرد و البته شاهینی‌ها نیز به همین دلیل به بازی هوایی روی آوردند.

دایی با اشاره به این كه تیمش می‌توانست در نیمه اول پیروزی را از آن خود كند، گفت: ما در نیمه اول هم موقعیت‌های زیادی داشتیم كه اگر بازیكنانمان بیشتر دقت می كردند می توانستیم در همان نیمه پیروزی را برای خود رقم بزنیم. در چند روز گذشته بر روی ضربات ایستگاهی بسیار تمرین كرده بودیم و اگر بازیكنان در این صحنه‌ها نیز بیشتر تمركز داشتند به گل‌های بیشتری می‌رسیدیم.

سرمربی پرسپولیس افزود: ‌البته شاهین در نیمه دوم كاملا به بازی هوایی روی آورده بود و بر روی همین توپ‌ها نیز دو سه موقعیت را به دست آوردند كه ما با آوردن دو بازیكن بلند قد به زمین سعی كردیم این حربه آن‌ها را خنثی كنیم.

علی دایی همچنین در مورد اولین حضور وحید هاشمیان در این بازی هم گفت: هاشمیان و سكوبرت برای اولین بار در تركیب تیم ما قرار گرفتند و بسیار خوب بازی كردند و در كنار آن‌ها سایر بازیكنان نیز نمایش خوبی داشتند، امروز به معنای واقعی یك تیم بودیم
محمد جواد رحیمی پور بازدید : 651 یکشنبه 01 اسفند 1389 نظرات (0)

----------------------------------

دانلود بازی جدید و زیبای مسابقات اسکی روی برف Ultimate Ski Racing برای گوشیهای موبایل و با فرمت جاوا:

بازی بسیار زیبای مسابقات اسکی روی برف Ultimate Ski Racing از جمله بازی های ورزشی زمستانی می باشد که به تازگی توسط شرکت GLU Mobile ساخته شده است. هم اکنون می توانید این بازی ورزشی بسیار زیبا را با فرمت جاوا و برای گوشیهای موبایل با صفحه نمایش ۱۲۸×۱۶۰, ۱۷۶×۲۰۸, ۲۴۰×۳۲۰, ۳۲۰×۲۴۰, ۳۶۰×۶۴۰  از سایتی برای تمام سنین در یافت نمایید

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

محمد جواد رحیمی پور بازدید : 1916 شنبه 30 بهمن 1389 نظرات (0)



دانلود در ادامه مطلب...

در صورت نداشتن ادامه مطلب بر روی  عنوان بالا که نوشته شده است دانلود فیلم کشتی کج اسمکدان 18 فوریه کلیک کنید.

با تشکر مدیر وبلاگ در سایر ادامه مطلب نیز همان گونه است

محمد جواد رحیمی پور بازدید : 917 جمعه 29 بهمن 1389 نظرات (0)

theme_for_sonyericsoon.jpg
در این لحظه تعداد چهار تم با موضوعات مختلف و بسیار زیبا را برای شما آماده کرده ایم.چنان چه گوشی شما سونی اریکسون ورژن 4.7 میباشد هم اکنون میتوانید این مجموعه که سری چهارم میباشد را از سایت بزرگ میهن دانلود دریافت نمایید.توجه:پسوند تم ها thm

  • دانلود - Download Link
  • حجم: 1.09 مگابایت
  • منبع
  • رمز: www.mihandownload.com
  • تعداد صفحات : 11

    درباره ما
    Profile Pic
    این وبلاگ در نظر دارد انواع عکس های ورزشی کشتی کج همینطور انواع فیلم ها را برای شما در وبلاگ قرار دهد. با تشکر مدیر وبلاگ
    اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 416
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 327
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 58
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 230
  • بازدید ماه : 230
  • بازدید سال : 27,812
  • بازدید کلی : 796,732
  • کدهای اختصاصی