loading...
سایتی برای تمام سنین www.wweraw.rozblog.com
محمد جواد رحیمی پور بازدید : 419 دوشنبه 18 بهمن 1389 نظرات (0)

قار قار خبردار / دلم شده بی قرار / دلمو نبر اینجوری / دوستت دارم بد جوری .
 


www.CenterSms.com




دل من از این زندگی بی مروت نالید / دوستان شما با زندگی در چه حالید ؟
 


www.CenterSms.com




سراسر وجودش شده از خشم و حریقی / نمیشه خاموشش کرد به هیچ طریقی .
 



www.CenterSms.com



نازنینا من زنده ام با یاد تو / اما چه زود رفتم از یاد تو .
 


www.CenterSms.com




ممنون تنهایی رو برام هدیه دادی / شب های پر از بغض و گریه دادی .
 


www.CenterSms.com



زیبایی زندگی توی نگاهت / مثل گل می مونه روی ماهت / این پیامو فرستادم تا که بگم / چه جور بگم هستم خاطر خواهت .
 


www.CenterSms.com



توی این دنیای نکبتی کی به جز من واست دلواپسه / اینجوری نکن با من ، تو رو خدا بیا دیگه دوری بسه .
 


www.CenterSms.com



همچون شیر آبی که چکه میکند / از من نیز چکه چکه غم میچکه / چون پیچک که به دور گل میپیچد / تنهایی هم به دور من مثال پیچکه .
 


www.CenterSms.com



مهربونم ، تو مثل فصل بهاری / میدونم ، باید بری چاره نداری .
 


برچسب ها اس مس عاشقانه ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این وبلاگ در نظر دارد انواع عکس های ورزشی کشتی کج همینطور انواع فیلم ها را برای شما در وبلاگ قرار دهد. با تشکر مدیر وبلاگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 416
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 327
  • آی پی امروز : 111
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 138
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 138
  • بازدید ماه : 733
  • بازدید سال : 28,315
  • بازدید کلی : 797,235
  • کدهای اختصاصی